[Pardus-kullanicilari] Kurulan CD'yi taktığımda direk windows açılıyor

Abdullah ÜLKER abdullah.ulker at yahoo.com.tr
11 Eyl 2009 Cum 09:18:28 EEST

Cd yi hediye etmeden önce Virtualbox ile test etmenizi tavsiye ederim,
bootable olup olmadığını denemiş olurdunuz.
sanırım CD ler seri üretim fabrika işi, yani düşük hızda yazdırılmadılar.

Seval Unver yazmış:

--

Sevgi, Saygı, Linux Dolu Günler Temenni Ederim.

	       Truva Linux

       Türkiye'nin İşletim Sistemi

       http://www.truvalinux.org.tr

  http://caylakpenguen.wordpress.com