[Pardus-kullanicilari] Kurulan CD'yi taktığımda direk windows açılıyor

alibal alibalamca at gmail.com
10 Eyl 2009 Per 22:40:50 EEST

bilgisayarınızın bios ayarlarından CD den başlatma seçeneğini etkinleştirin.
bu işi kendiniz yapmayı bilmiyorsanız destek verecek biri ile yapın.
kendiniz yapmak istiyorsanız ve nasıl yapacağınızı da bilmiyorsanız
aşağıdaki bağlantıdaki adresi ziyaret edin.

http://www.thgtr.com/anakart/adan-zye-bios/3-bios-ayarlarini-degistirmek