[Pardus-kullanicilari] çoklu masa üstü ve sistem çekmecesi

Çağaçan Değer cagacan at gmail.com
8 Eyl 2009 Sal 14:49:06 EEST

Acaba kastedilen sistem cekmecesi degil de task manager mi? Yani istenilen her
masaustunun altindaki gorev cubugunda o masaustune ait programlarin gozukmesi
mi?

Ornegin masustu1'de firefox ve kmail acik; orada asagida sadece onlar
gozukuyor. Masaustu2'de sadece ofis-calc acik; sadece o gozukuyor.

Bunu saglamak icin:

- Gorev yoneticisinde sag tik
- Cikan menuden "gorev yoneticisi ayarlari"
- Acilan kutuda Genel basligi altinda, Filtreler'de "Sadece guncel
masaustundeki gorevleri goster" gibi birsey olmali. Bunu secin.

Ben bu sekilde kullaniyorum, her masaustunde o masaustunde acik programlar
gozukuyor. Umarim yardimi olur.

Cagacan Deger