[Pardus-kullanicilari] çoklu masa üstü ve sistem çekmecesi

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
8 Eyl 2009 Sal 14:46:00 EEST

08 Eylül 2009 Salı günü (saat 14:39:55) Gökhan Yurdusev şunları yazmıştı:
> Lütfen bir hayır sever her masa üstü için ayrı bir sistem çekmecesi nasıl
> ayarlanır söyleye bilir mi? Delirmek üzereyim bulamadım...kısaca 1.
> masaüstündeki programlar, 2. masaüstüne geçince sistem çekmecesinde
> görünmesin istiyorum...lütfen yardım...Gökhan

Böyle bir ayarın olduğunu sanmıyorum. Sistem çekmecesi, sistemde çalışan tüm uygulamaları gösterir.
Bu ayar Görev Yöneticisinde var. Ama Sistem çekmecesinin bildiğim böyle bir ayarı yok.

--
Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS - TESCOM UPS
AKDENİZ BÖLGESİ ÇÖZÜM ORTAĞI