[Pardus-kullanicilari] Pardus server olarak?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
6 Eyl 2009 Paz 13:44:01 EEST

Merhabalar,
Az buçuk Tübitak Proje yönetimi mantığını daha önce Tübitak'tan proje
almış (kurum olarak) birisi olarak biliyorum Onur Bey...

Bu listede yazarak da bu işin olmayacağını da biliyorum. Bu listelere
yazarak Tübitak'a bütçe artımı için dilekçe yazdığımı düşünmediniz
umarım!? Sadece fikir paylaşımı olması açısından kendi fikrimi açıkladım...

Gönüllülük durumuna gelince... Gönderdiğiniz hata listelerinin uzunluğu
gönüllülük ilkesine göre yapılan bir projenin ne kadar hızlı
olabileceğinin bir kanıtı...

Doğru... Pardus'a destek olmak için işe girmek gerekmiyor ama insanların
%100 kapasite ile takım olarak koca bir projeyi yaratmaları için de
birilerinin onları parasal (dünyevi) dertlerinden de kurtarması gerekmez
mi???

Kolay gelsin,
Mucip:)

Onur Küçük yazmış: