[Pardus-kullanicilari] Açılış ve kapanışla ilgili sorun

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
4 Eyl 2009 Cum 21:49:46 EEST

Acılıp konsola düştüğümde halen herhangi bir kullanıcı log etmemiş oluyor...

Dolayısıyla kullanıcı ve password girdikten sonra da startx ile grafik ekran
başlıyor...sorunsuz...

Sorun bilgisayar açıldığında grafik olarak kullanıcı giriş ekranına
gelmesi...konsoldan kullanıcıyı girip startx demediğim sürece başlamıyor.