[Pardus-kullanicilari] Açılış ve kapanışla ilgili sorun

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
4 Eyl 2009 Cum 20:28:28 EEST

Acildiginda ve konsola dustugunuzde, service xdm start  dediginizde grafik
ekran gelmiyor mu?

Gelmiyorsa, konsola hata mesaji dusuyor mu? Dusmuyorsa, /var/log/syslog
 dosyasinin son satirlarinda yazan bir seyler var mi?

tail /var/log/syslog

veya

cat /var/log/Xorg.0.log

'dan hata mesajlari bulunabilir.