[Pardus-kullanicilari] kurulumda da sorun - % 36 yada % 47 de duruyor - yardım ?

Abdullah ÜLKER abdullah.ulker at yahoo.com.tr
3 Eyl 2009 Per 15:41:54 EEST

acaba kurduğunuz disk bölümü dolu olabilirmi? Kurulum için minimum 6gb
veya 8gb gibi bir bölüm ayırın mutlaka.
birde livecd ile sisteminizi açıp df komutunun çıktısını gönderirmisiniz?

Kurtuluş AYDEMİR yazmış:

--

Sevgi, Saygı, Linux Dolu Günler Temenni Ederim.

	       Truva Linux

       Türkiye'nin İşletim Sistemi

       http://www.truvalinux.org.tr

  http://caylakpenguen.wordpress.com