[Pardus-kullanicilari] kurulumda da sorun - % 36 yada % 47 de duruyor - yardım ?

Burak YILDIZ byildiz40 at gmail.com
3 Eyl 2009 Per 09:36:17 EEST

Ben sorunun ne olduğunu bilmiyorum ama bir keresinde sizin başınıza gelenin
aynısını bende yaşamıştım. Pardusa program yüklemeye çalışırken yanlış bir
şey yapmışım ve sonrasında aynı şekilde pardus kullanıcı giriş ekranında
kullanıcı adı ve şifreyi yazıp girmeye çalıştığımda bir süre açılıyormuş
gibi görünüp tekrar giriş ekranına geçiyordu. Ama konsoldan root kullanıcısı
ile giriş yapıp startx ile kde4'ü başlatıp kullanabiliyordum pardusu.