[Pardus-kullanicilari] Pardus ve RAM problemi

Baris CUHADAR pardust at gmail.com
26 Eki 2009 Pzt 22:35:47 EET

free komutunu da dener misiniz? çıktısı size bir şeyler anlatacaktır.
Ayrıca PAE siz 32bit işlemci için 4GB en fazla görmesi lazım.

örnek:

parduslinux mysql # free
             total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:       2464680    2397868      66812          0      55496    1119540
-/+ buffers/cache:    1222832    1241848
Swap:       307192     305020       2172

gibi.

Baris CUHADAR
http://baris.bckm.org