[Pardus-kullanicilari] Pardus ve RAM problemi

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
26 Eki 2009 Pzt 20:12:23 EET

Hüseyin Bey ne yazık ki olmadı.dediğinizi yaptım pae ile ilgili olan ve gerekli olan her paketi yükledim,hatta bilgisayarımı tekrar başlattım,açılışta pae olanı seçtim ama sysinfo da haala 3GB RAM gözüküyor.işin ilginç yanı şunu da farkettim swap alanımı pae olsun ya da olmasın 0kb görüyor ki 3-4GB civarında.bunların hepsini sysinfo dan söylüyorum.yardımcı olursanız sevinirim?