[Pardus-kullanicilari] Yeniden merhabalar

savas savasizmir at gmail.com
21 Eki 2009 Çar 13:24:46 EEST

selamlar 2009 şu an geliştirilme sürecinde olan bir kde sürümünün
üzerine kurulu. ve ilk kurulum anında karşına çıkan pardus 2009 biraz
hataları fazla olan bir durumda ancak kararlı depodaki bütün
güncelleştirmeleri yükleyince durum biraz daha kararlı hale geliyor. kararlı
depo güncelleştirmelerini takip edersen karşına daha kararlı bir kde 4.24
arayüzlü pardus 2009 çıkıyor. ben test deposunu kullandığın için kde
4.32 arayüzlü pardusu kullanıyorum. arayüz olarak bu sürüm daha güzel
ama biraz daha toparlanması gereken problemleri var. bence 2008
kullanmaya devam et ama bir bölüme de 2009u kur ve bu sürüme
alışmaya çalış çünkü gelecek bu sürümde. bir çok yönden çektiğim
sıkıntılara değecek.. saygılarla celalettin bey,