[Pardus-kullanicilari] Yeniden merhabalar

celalettin sugurtin djelals at hotmail.com
21 Eki 2009 Çar 10:30:45 EEST

Sayın Pardus kullanıcıları ve geliştiricileri,
Yaklaşık bir yıl süreyle Pardus 2008 kullandım, özlemle beklediğim Pardus 2009 sürümü çıkınca bilgisayarıma kurdum, ancak sükut-u hayale uğradım, yaşadığım bir çok olumsuzlukların ardından  iki kez sistemden kaldırıp yeniden kurdum. Fakat çok sorun yaşadım, bunun üzerine bir ay Pardus hayallerimden vazgeçtim. Bir ay sonra Pardus 2008'e dönmeye karar verip hemen kurdum ve   şu an onu kullanıyorum. 2009'u ben mi anlayamadım, yoksa gerçekten çok acemice mi yapılmış bilemiyorum, bildiğim bir şey varsa, çok sorunla karşılaştım.   Donanımların çoğunu tanıdı, ama  kişisel ayarlar yapmaya çalıştığımda yaptığım ayarlar hiç bir müdahalem olmaksızın kendiliğinden bozuldu. Sanki su üzerine yazı yazıyormuşum gibi. Ekranda kaymalar, yazıların ve simgelerin aşırı büyümesi vs. Neyse, umarım 2010 daha  iyi olur. Daha önce xerox workcentre pe114 yazıcımı Pardus 2008'de   WC3119 modelin sürücüsünü yükleyerek tanıtmıştım, nasıl yaptım, bilemiyorum. Ama şimdi aynı işlemi yapamıyorum. Bu konuda yardım edebilecek var mı acaba? Teşekkürler.

Messenger débarque dans Hotmail ! Essayez-le !
http://www.windowslive.fr/hotmail/web-messenger/