[Pardus-kullanicilari] hayal kırıklığı

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
11 Eki 2009 Paz 18:57:04 EEST

Hep aynı tartışmaların kısır döngülerin peşinde tartışma yaratmak neye
yarıyor anlamıyorum. Yani bu tartışmalar zamanında yapıldı ulusalmış
değilmiş isme takılmak orada kalmak neye yarıyor. Önemli olan Pardus'un ülke
ihtiyaçları karşısında Windows'a rakip çıkmasıdır ki bunu şu anda bir nebze
sağlıyor zaten. Hepsi bundan ibaret olmalı. Bu arada evet bazı programlar
hala Türkçeye çevrilebilmiş değil. Yardım da ingilizce açılıyor. Ama bu
gönüllü çevirmenlerin eksikliğinden kaynaklansa gerek. Herkes elinden
geldiğince el verirse bu Türkçe sorunu da ortadan kalkar ileride. Bu arada
'Pardus şu aşamada bir ilk adımdır, geliştiği takdirde bilişim için çok
sağlam bir ihraç ürünü olacaktır.' demekle bu dağıtımının tamamen ticari bir
ürüne dönüşebileceğinden bahsediyorsanız bunun GNU ile ne kadar ilişkili
olduğunu da tartışmamız gerek diye düşünüyorum.