[Pardus-kullanicilari] hayal kırıklığı

erol akyol erolakyol67 at hotmail.com
11 Eki 2009 Paz 14:19:33 EEST

> Date: Sun, 11 Oct 2009 14:00:34 +0300
> From: badibere at gmail.com
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] hayal kırıklığı
>
> Pardus, geliştiricilerinin büyük çoğunluğu Türk olan bir "GNU/Linux"
> dağıtımıdır. "GNU/Linux" kavramını öğrenmeniz gerekecek.
>
> Çekirdeği "Linux"tur. "Linux"'un ne olduğunu öğrenmeniz gerekecek.
>
> Kullanılan yazılımların hepsi olmasa da çoğu özgür yazılımlardır.
> "Özgür Yazılım" kavramını öğrenmeniz gerekecek.
>
> Tüm bu kavramları öğrendikten sonra diyeceksiniz ki "Pardus evrensel
> bir işletim sistemidir."

erol

teşekkür ederim açıklamalarınıza.

windosw da evrensel bilgisayar kullanılan bütün dilleri çevriliyor.

pardusun evrensel olmasında bir sorun yok, başka diller çevrilebilir tabii. ama orijinalinin tamamen Türkçe olması gerekmez mi?

Windows Live: Arkadaşlarınızın Facebook'ta yaptığınız güncellemeleri kolayca görmelerini sağlayın.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:tr-tr:SI_SB_2:092009