[Pardus-kullanicilari] script isteği

Fırat ÖNGÜL krizalit at gmail.com
9 Eki 2009 Cum 17:19:15 EEST

Merhaba,
bu sefer pardus ile ilgili deği linux bashta çalıştırabileceğim bir script
için bilgisi olan arkadaşlardan bir ricam var.
alt dizinleri tarayıp içi boş olan dizinleri silecek bir script arıyorum.
ne için kullanıcaksın derseniz veri kurtarma işleminin çıktısı bir dizin
şeklindeydi. bu dizinin içinde de 900 küsur alt dizin var
50 - 60 tanesinin içine girdim baktım boş olan dizinlerin sayısı çok fazla.
amacım ana dizinde, alt dizinlere bakıp boş olanları otomatik olarak silecek
bu scripti çalıştırıp boş olan dizinlerden kurtulmak
bu konuda bilgisi olan bir arkadaştan rica ediyorum.