[Pardus-kullanicilari] Bellek kartlarına dosya kaydedemiyorum...

Hadi SOFUOGLU hadi.sofuoglu at gmail.com
9 Eki 2009 Cum 11:43:11 EEST

Herkese selam;

Ne USB belleklerine ne de kart okuyucuya taktığım SD belleklere dosya
kaydedemiyorum...

Örneğin, bir flash belleği usb'ye taktığımda sistem hemen görüyor...
içindeki dosyalara erişebiliyorum... kopyalayıp bilgisayarıma
yapıştırabiliyorum.

Ancak, bilgisayarımdaki bir dosyayı söz konusu belleklere atmak
istediğimde bir yere kadar kaydediyor daha sonra anlayamadığım bir
şekilde aygıt sistemden çıkarılmış oluyor. Yapıştırma işlemi bir türlü
tamamlanamıyor.

Umarım derdimi anlatabilmişimdir.
Soruna bir çözüm üretebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

Saygılarımla
Hadi SOFUOĞLU