[Pardus-kullanicilari] Dolphin ve Konquerorda çökme

Fırat ÖNGÜL krizalit at gmail.com
8 Eki 2009 Per 15:40:41 EEST

Tekrar Merhaba,
kimseden bir ses çıkmayınca oturup ayrıntılı olarak inceledim ve bazı
tespitler yaptım ama sonuca ulaşamadım. Şöyle ki;
dolphin programı çalıştırıldığında aslında çalışıyor. ctrl-esc tuş
kombinasyonuyla açtığım sistem süreçlerinde dolphin görünüyor. hiç ellemeden
baya bir zaman bekledikten sonra dolphin penceresi görünüyor. sonra herhangi
bir dizine girmek için tıkladığımda yahut fareyi üzerine getirdiğimde, sağ
tuşa bastığımda dolphin penceresi donuyor. sistemin geri kalanı çalışıyor
mesela o anda firefoxta gezinebiliyorum. dolphin penceresini simge durumuna
küçültüyorum, sonra tekrar eski haline getirdiğimde pencerede hiç bir
görüntü olmuyor. sanki işlemlerden kasılmış da daha pencerenin içini
gösteremiyor gibi
bu arada sistem süreçlerinden takip ettiğimde aslında dolphinin süreç durumu
için "Uyuyan - süreç bir şeyler olmasını bekliyor " diyor bu arada ilgiç bir
şekilde 'nepomukservicestub nepomukstorage' diye adlandırılan bir süreç
AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+ olan işlemciyi minimum %60 maksimum %95
kullanıyor. Olaki bu işlem %60 larda bir işlemci kullanımına düşüyor o
esnada dolphinde herhangi bir dizinin içine girmek mümkün oluyor.

yardımlarınızı gerçekten bekliyorum.