[Pardus-kullanicilari] mp 1600l linux yazıcı driverı arıyorum.

HİLSA TEKSTİL hilsa at hilsa.com.tr
7 Eki 2009 Çar 15:48:33 EEST

herkese iyi günler kolay gelsin. elimde AFİCİO MP 1600L marka fotokopi makinası var. ağımdaki windows kullanıcıları bağlı yazıcıya. ben iki makine daha ilave etmek istiyorum sisteme ancak lisans almak istemediğimden pardus kurdum. yazıcı driverini bulamuyorum. herhangi bir markanın mp1600l modelininin driverinin uyacağını öğrendim. rex-rotery nin sitesinde yazının li,nux desteği olduğu yazıyor. pardus 2009 u indirdim. mp1600ps ve mp1600pxl driver i var. ancak onlarlada yazdıramadım.(pardus 2009 da güvenlik ya da başka ayarlardan dolayı olabilir. ağ listesinden seçim yapmadım. direk smb yolunu yazarak yol gösterdim.).

aklında bir fikri olan ya da kardeşim sen yanlış yoldasın öyle değil böyle yapmalısındiyebilen. veya mp1600l driver i bende var al sana linki diyebilen var mı acaba?
teşekkür ederim şimdiden zaman ayırıp okuduğunuz için......