[Pardus-kullanicilari] www.ozgurlukicin.com da bilmediğimiz birşeyler mi var?

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
28 Kas 2009 Cmt 11:51:32 EET

Pardus projesinin gelişimini öi'deki durgunlukla değerlendirmemek
gerekiyor, proje özellikle kurumsal alandaki girişimleri ve büyük
hedefleri ile çok parlak bir dönemin eşiğinde bulunuyor, bunda
topluluğun katkısı elbette çok fazla.

Bu açından bakılırsa öi'de şu günlerde yaşanan durgunluk veya kısa
vadede yaşanabilecek her türlü gelişme ile Pardus projesinin
gidişatını değerlendirmek yerine tam tersini yapmak ve ileriyi gören
bir vizyonla bakmak bence daha doğru olur.  Öyle veya böyle projenin
bu parlak geleceğinden uzun vadede topluluk da olumlu etkilenecektir.

2010'da kendi kaynaklarıyla gelişmeye başlamış ve arkasında daha büyük
bir topluluk bulunan bir proje göreceğimizi umuyorum.

Sonuçta ulusal çıkarlara hizmet eden bir proje olduğundan hangi
işletim sistemini kullanırsa kullansın ülkemizdeki herkesin bu projeye
destek vermesi gerekiyor.

--
Ali E.İMREK