[Pardus-kullanicilari] www.ozgurlukicin.com da bilmediğimiz birşeyler mi var?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
27 Kas 2009 Cum 23:35:03 EET

Merhabalar,
Umarım bu dedikleriniz gerçekleşir. Çünkü listelerin sessizliğinden
dolayı uzun zamandır ben de garip duygular içindeyim!

Kısa sürede bu kadar yol katetmiş bir projenin bir şekilde
ağırlaştırılması ve sonra da sonlanması çok ağrıma gider...

Alt/üst kimlik bilmem ama böyle bir projenin hem teknoloji hem de
bilgili insan gücü olarak Türkiye'ye katacağı fayda düşünülünce
özellikle PARDUS olarak ilerlemesi bence en güzeli diye düşünüyorum...

Kolay gelsin,
Mucip:)

huseyin bilen yazmış: