[Pardus-kullanicilari] pardus nerede

usta vnal ustasurfer at gmail.com
27 Kas 2009 Cum 19:44:32 EET

arkadaşlar ben bilgisayarıma wubi den ubuntu yükledim ve bunun gibi güzel
bir yazılımın pardusdada olmasını beklerdim ama gidişat kötü heralde ki
pardustan yeni bir şeyler duyurulmuyor ve acaba ilerde çocuklarımıza yaptı
ama başaramadıkmı diyceğimiz bir proje. lütfen bu kadar basit bir şekilde
son bulmasın türkiyemizin kendine ait bir yazılıma ve bu alanda yetişmiş ve
yetişecek insanlara ihtiyacı var ben bu görüşteyim ve bunu başaracak
insanlar var bizde buna inanıyorum ve inanmak istiyorum
--
surfer