[Pardus-kullanicilari] İnternet hızı nasıl ölçülür?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
24 Kas 2009 Sal 09:06:28 EET

ttnet de 8 Mbit uygulaması başladığında hızımı yükselttiğimde genişbant
santrali 100 metre ilerimde olduğu halde 4 Mbis ye yükseltebileceklerini
belirtip gerekli hıza yükselttiler. Simile adsl nin kampanyasının
avantajlarını görünce ttnet bağlantımı iptal ettirip smile adsl ile
bağlantımı yapınca ilk 2 saatlik bağlantı süremde 27 Mbs gibi inanılmaz bir
hız ile karşılaştım ki ttnet altyapı bahanesiyle 8 yerine 4 Mbs ye
yükseltmişti. İlk iki saatin sonunda bağlantımı normal tarife hızıma
sabitlediler.ttnet abonesiyken ayda en az 2 kez arızayı ararken 3 ay içinde
bir kez smile adsl arızayı aradım. ttnet her nekadar telekom altyapısı ile
hizmeti bizlere ulaştırsa da personelinin ilgisizliği ve adam sendeciliği
nedeniyle aynı altyapıyı kullanan diğer servis sağlayıcıları cazip kılıyor.
İlk başlarda uydu net e geçmek istediğimde bölgemizde alt yapıları
olmadığını belirttikleri açıklama sonrası bir müddet bekleme süremde ttnet
haricindeki servis sağlayıcı ile toplam fiat ortalama maliyetimi aşşağı
çekmiş oldum. İyi günler