[Pardus-kullanicilari] İnternet hızı nasıl ölçülür?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Kas 2009 Pzt 18:20:16 EET

Arkadaşım
İnternet hısınızı ADSL modem arayüzünden görebilirsiniz 1024/256 gözüküyorsa
hızınız 1 Mbit   4096/1024 gözüküyorsa 4 Mbit 8102/2048 gözüküyorsa 8 Mbit
hız kullanıyorsunuzdur. ADSL Nodem arayüzüne girmek için web sayfası olarak
192.168.1.1 yazıp enterleyin açılan tabloda kullanıcı ve parolaya admin
admin yazıp enterleyin ttnet bağlantı kimliğiniz ile parolanızı girin
açılan arayüzde durum sekmesinde hızınız ,wireless kullanıyorsanız sizin
hattınıza bağlanan diğer kullanıcı bilgisayarı dahi görebilirsiniz. 8 Mbit
bağlantı hızında normal download ları tam hızına yakın indirirken
Güncellemelerde 180-232 kbit/s hızın üzerine çıkamadı ki ortalaması 2 Mbit
kadar.İyi akşamlar.