[Pardus-kullanicilari] pisi hatası ???

Botan Gunoz pardus.mbg at gmail.com
23 Kas 2009 Pzt 12:56:47 EET

sayın selim tavşan,

öncelikle teşekkür ederim!

1. bağlantı var, aktif.

2. [1]'de belirttiğiniz sayfa anında açıldı! (index of/contrib-2009): bir
ton madde var orada! ??? :-(

3. pardon ama neyi tekrar deneyeceğim ki ben? :-(( bu arada pisi ayarlarında
"güncellemeleri otomatik kur kutucuğu"  işaretli!

4. "pisi güncellemelerini kur" olayını mı? öyle ise: "güncellemeleri
göster"e tıkladığımda bir kutucuk açılıyor, "depo(lar) güncelleniyor
pardus-2009 paket listesi indiriliyor" diyor ve bazen

*Pisi Hatası

"/var/lib/pisi/index/pardus-2009/pisi-index.xml.bz2.sha1sum

hedef dosyasına erişilemedi: (14, 'PYCURL ERROR 6 ''''')

TAMAM*

mesajı geliyor ama bazen de kapanıyor ve sonra o sekmede bir madde
görünmüyor; boş kalıyor!...    ben bunu, 'zaten olan olası güncellemeleri
kendisi otomatik kurmuştur' şeklinde yorumluyordum, yanlış mıyım?

5. Ayrıca, pisi'de  "kurulabilir paketleri göster" sekmesinin altında
yüzlerce "paket" var!
bir usta: "bilmediğini kurma" dediydi; ben de sadece "güncelemeleri"
kuruyorum! yanlış mıyım?

saygı ile,

--
pardus.mbg