[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Uygar UZUNHASAN uygaruzunhasan at yahoo.com
20 Kas 2009 Cum 14:18:52 EET

Basitçe açıklamak gerekirse "exe" dosyaları yalnız Win üstünde çalışabilen dosyalardır, ki Yalnız Pardus değil, diğer Linux dağıtımları ve MacOS tarafından da desteklenmez. Ancak emilatörler ile bu dosyalar çalışır hale gelir. bu emilatörlerden en yaygını Wine dır.

 Uygar UZUNHASAN
uygaruzunhasan at yahoo.com
uuzunhasan at nobelyazilim.com
http://www.nobelyazilim.com/