[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
20 Kas 2009 Cum 13:57:27 EET

Merhaba,

Umarım Linux'ten memnun kalırsınız. Windows'taki exe programları çalıştırmak
için WINE isimli bir programı kullanabilirsiniz. Pardus depolarında mevcut,
paket yöneticisi aracılığı ile indirilip kurulabilir.

Oyun kurmak/oynamak konusunda tecrübem yok. Fakat listede daha önce olan
tartışmalara bakılırsa,  Windows oyunlarını Play On Linux aracılığı ile
kısmen de olsa kurup oynamak mümkün. İsterseniz netten Play On Linux üzerine
bir tarama yapın.

www.ozgurlukicin.com sitesi gerçekten dolu bir kaynak. Orayı bir taramanız,
Muhammed Bey'in dediği gibi pek çok şeyi öğrenmenize faydalı olabilir.

Bir de şahsi bir rica (buna katılan çok arkadaş olacaktır listede tahminim):
mesajlarınızda  noktalama işaretleri kullanımı ve cümle kurumuna lütfen özen
gösterin. Düzgün mesajlar sorunlarınızın anlaşılmasını ve destek almanızı
hızlandırıcı bir etkiye sahip olacaktır diye düşünüyorum.

Aramıza hoşgeldiniz, iyi çalışmalar,

Çağaçan Değer

20 Kasım 2009 13:29 tarihinde ketom keto