[Pardus-kullanicilari] 64 bit pardus sürümü

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
12 Kas 2009 Per 16:10:47 EET

2009/11/12 Cagacan Deger <cagacan at gmail.com>

> 1) Bu saptamalar doğru mu?

kısmen doğru

> 2) Doğru ise;
>         2.1) Ben 8GB bilgisayarı boşuna mı aldım :)

Boşuna aldığınız söylenemez ama 3 gb ram'de pardus'un kasıldığını pek nadir
görürsünüz zaten. 8 gb'nin hepsini birden kullanmak istiyorsanız, bu 64 bit
sistemde mümkün olabilir.

>         2.2) 64 bit desteği için bir fikir-takvim var mıdır?

gezegen.pardus.org.tr adresinde yazıyor olsa gerek. sayın necdet yücel
hocamızın kendi blogundan girmiş olduğu bir girdide takvim açıkça
belirtilmiş.

>         2.3) http://www.ozgurlukicin.com/haber/64bit-pardus-geliyor/adresindeki proje Pardus'a kalıcı bir şekilde eklemlenebilecek mi?

Büyük olasılık.

> 3) Saptamalarım yanlış ise bir bilen bana doğrusunu özetleyebilir mi / bir
> kaynağa yönlendirebilir mi?

64 bit pardus çıkana kadar, 8gb ram'den ne kadarını kullandığını da ayrıca
belirterek, sisteminizdeki yavaşlık ile ilgili sorunu hata.pardus.org.tr'de
belirtebilirsin. 8 gb ram'ın hepsini kullanmak istiyorsan, onun cevabını
biraz önce vermiş oldum =).

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net