[Pardus-kullanicilari] ağ bağlantısı hakkında

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
12 Kas 2009 Per 11:07:17 EET

Ağ programcığı girmiş olduğunuz ağ ayarlarından sonra bağlanma emiri
almadıkça işlemeyecektir. Sistem tepsisinde bağlanmaya çalışılıyor yada
bağlanıyor gibi bir uyarı alıyor musunuz? Almıyor iseniz ağ programcığının
üzerine tıklayıp kurmuş olduğunuz ayarları seçin bu şekilde bağlanmaya
çalışacaktır.

Ayrıca Barış beyin gönderdiği sayfaya bakmanızı şiddetle tavsiye ederim.
Pardus 2008 için hazırlanmış olmasına karşın 2009'da ki işlem sırası ve
biçimi çok farklı değil, esinlenmenize yardımcı olacaktır.

Kolaylıklar,
Kaan