[Pardus-kullanicilari] ağ bağlantısı hakkında

Ahmet Çetin ahmetcetin8 at hotmail.com
12 Kas 2009 Per 00:44:43 EET

aslında tam olarak ne yaptığımı bende bilmiyorum pardusta ilk deneyimim sağ alttaki ağ bağlantı seçeneğine tıklayıp oradan yeni bağlantı yazıyorum ve bilgisayarda iki lan girişi var kullandığım ethernet kartını seciyorum dhcp ve otomatik seçiyorum o şekilde uğraşıyorum ip ve diğer ayarları elle girerek te denedim yine olmadı
ilgilerinizede teşekkürler bu kadar çabuk cvp beklemiyordum