[Pardus-kullanicilari] asiri yavaslama ve plasma workspace

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
11 Kas 2009 Çar 10:42:09 EET

On 11 Kasım 2009 Çarşamba 10:17:17 Çağaçan Değer wrote:
> Merhaba,
>
> Bu sabah bir sorun yok gibi gözüküyor. Sorun nereden çıktı, ne oldu, şimdi
> neden yok anlamadım.
>
> top komutuna göre, genelde en yüksek yük X'de. Bu komutun çıktısını
>  göndermek gerçekten mantıklı mı? Çünkü statik bir çıktı vermiyor, 2.
>  sıradan aşağıdaki kalemler sürekli değişiyor. top komutunu biraz
>  araştırdım, statik bir çıktı verecek seçeneği yok anladığım kadarıyla
>  komutun. Yine de yapmamı önerdiğiniz bir şey varsa çıktıyı iletirim.

 top dinamik olsa da en çok işlemci gücü harcayan süreçleri yakalamamızı
sağlayacaktı. X atıyorum %80-90 gibi işlemci yeseydi o da anlamlı olurdu ama
sorun düzeldiyse artık iletmenize gerek yok.

 %4-5 işlemci gücü harcanması anormal değil aslında, çok daha fazla sisteme
yük bindiren bir şey olursa o zaman inceleyelim