[Pardus-kullanicilari] asiri yavaslama ve plasma workspace

Çağaçan Değer cagacan at gmail.com
11 Kas 2009 Çar 10:17:17 EET

Merhaba,

Bu sabah bir sorun yok gibi gözüküyor. Sorun nereden çıktı, ne oldu, şimdi
neden yok anlamadım.

top komutuna göre, genelde en yüksek yük X'de. Bu komutun çıktısını göndermek
gerçekten mantıklı mı? Çünkü statik bir çıktı vermiyor, 2. sıradan aşağıdaki
kalemler sürekli değişiyor. top komutunu biraz araştırdım, statik bir çıktı
verecek seçeneği yok anladığım kadarıyla komutun. Yine de yapmamı önerdiğiniz
bir şey varsa çıktıyı iletirim.

Sorun tekrarlanırsa 2 şey deneyeceğim:

1) bir kullanıcı yaratıp onunla girmek ve sorunun tekrarlanıp
tekrarlanmadığını kontrol etmek

2) Geçmiş Yöneticisi (history manager) ile güncelleme öncesi noktaya dönüp
sorun devam ediyor mu bakmak.

Zaman ayırdığınız için teşekkürler. Hatta bu vesile ile dün gece sorunumla
ilgilenen pardus chat kanalındaki arkadaşlara da tekrar teşekkürler.

Cagacan Deger