[Pardus-kullanicilari] Bilgisayarda yavaşlama

Nesimi Akyol nesimia at gmail.com
9 Kas 2009 Pzt 22:10:33 EET

Acer Aspire 5600 laptop ve pardus 2009 kullanıyorum. Okulda ise ortalamanın
biraz altında özelliklere sahip (yani özelliklerini tam hatırlamıyorum) bir
masaüstü bilgisayar ve üzerinde yine pardus 2009 kullanıyorum. Dün laptobumu
ve bu sabah da okuldaki bilgisayarda firefoxu paket yöneticisini kullanarak
güncelleştirdim. Dünkü güncelllemeden sonra laptobumda bir sorun yoktu fakat
bu sabah okuldaki bilgisayarda firefoxu güncelleştirdikten sonra ciddi
oranlarda yavaşlama oldu. Başta sorun firefoxta gibiydi ama diğer
programlarda da aynı sorun var. Ayrıca bugün eve gelince laptopta da aynı
sorunla karşılaştım. İnternette yaptığım aramalar baya eski tarihli ve
oradaki öneriler işe yaramadı.

Bu sorunla başka karşılaşan var mı ya da bana yardımcı olabilecek olan?

İyi akşamlar,

Nesimi Akyol