[Pardus-kullanicilari] ynt:Acer 5520g Nvidia 8400M g Donma sorunu

recep kaya rcpkaya at gmail.com
7 Kas 2009 Cmt 00:00:26 EET

 Savaş bey ısınma sorunundan kaynaklandığını sanmıyorum. Çünkü vistada bir
problem yok. Birde bir önceki mesajımda belirttiğim betiği kullanınca
pardustada sorun kalmadı. Ama ondan da ekran kartı sürekli tam güçte
çalıştığı için korkuyorum açıkçası. Yabancı forumlardan birinde bios update
edilirse sorunun çözülebileceği önerisini okudum. Acaba sizin bios
versiyonunuzu öğrenebilirmiyim. Benimki 1.10.