[Pardus-kullanicilari] ynt:Acer 5520g Nvidia 8400M g Donma sorunu

savas savasizmir at gmail.com
6 Kas 2009 Cum 16:12:11 EET

selamlar. ben de acer 5520g kullanıyorum. 2gb ram 160 harddisk  128
mb  harici nvidia 8400  ekran kartı olan modeli. ben de sözünü ettiğiniz
sorunlar yaşanmadı hiç. hem ubuntu 9.10 betayı kullandım. hem de şu
an pardus 2009 kullanıyorum. ekran kartının sürücüsünü nvidia current
yani nvidia 185 seçiyorum. benim labtop ısınma probleme yapıyordu bir
ara o yüzden kasadaki tozu dizüstünün alt kapağını açmadan dışardan
elektirik süpürgesiyle hava vererek temizledim bu problem bitti. mümkün
olduğunca dizüstünü alttan hava alacak şekilde yerleştiriyorum veya
altına altlık koyuyorum. bu tarz bir problem olmasın. donunca benim
dizüstü ekranı garip bir renk alıp kapanıyordu ısındığı için