[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 sistem gereksinimleri?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Mayıs 2009 Paz 08:08:09 EEST

Arkadaşım
Masaüstüne sağ tıklayıp program ekle ile açılan pencereden istediğiniz
plasmoid(programcıkları) ekle ile çalıştırıp, maus ile sürükleyip masaüstüne
bırakarak veya açtığınız menüdeki uygulama önündeki simgeyi masaüstüne
eskiden olduğu gibi maus ile taşıyarak kullanabilirsiniz. Yine sağ
tıklayarak görünüm ayarlarından ekran arkaplan(duvarkağıdı)  ayarlamasını,
Alt F2 ile ulaştığınız Komut çalıştır ı açabilirsiniz. Menüdeki sistem
ayarları ile eskiden Tasma da yapabildiğiniz birçok ayara
ulaşabilirsiniz.Kurcaladıkça eliniz yatacak, ilk başta alışık olduğumuz KDE
3.5 e göre farklı gelişi ters geldi bana da. Kickhoff menü düzenini eskiden
de sevememiştim hemen menü yü clasicKde menü düzenine çevirdim. İyi günler
ve kolaylıklar.

31 Mayıs 2009 Pazar 00:06 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <