[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 sistem gereksinimleri?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
31 Mayıs 2009 Paz 00:06:52 EEST

Selamlar,
Şaşkınlık verici ama az önce 2009 Alpha'yı önceden 2008-2 kurulu
makinaya kurdum... Gerçekten daha hızlı çalışıyor! Özellikle ofis
programları çok hızlanmış... Sevindirici...

Ama bu KDE 4 masaüzerini çözemedim! Bunu anlatan bir bilgi öğretici bir
video yok mu? Ekranda koca bir siyahlık ve sadece menü var. Masa üzeri
simgeleri yok! Nasıl kullanılıyor bu KDE4???

Kolay gelsin,
Mucip:)

Onur Küçük yazmış: