[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 sistem gereksinimleri?

Gürol gulizgurol at gmail.com
30 Mayıs 2009 Cmt 11:25:08 EEST

Barış Beye katılıyorum. Yeni bir donanım alamayacak olan arkadaşlarımızı
düşünmeliyiz. Benim yan komşumunda makinesi hemen hemen aynı özelliklerde ve
Pardus 2008 e olan destek kalkınca ona ben nasıl 2009 yüklüyeyim. Makine
zaten ağır(benimkinden hızlı :) ) 2009 kurarsam makine ölü gibi çalışır.
bence bu Pardus 2008 e olan destek hiçbir zaman kalkmamalı diye düşünüyorum.