[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 sistem gereksinimleri?

Baris CUHADAR pardust at gmail.com
29 Mayıs 2009 Cum 22:44:13 EEST

Rahmetli 1999 model PIII 500MHz 196MB-RAM li makinemde, pardus, windows
xp den çok daha yavaştı, tabi 2007.2 den sonrasını denemediğimi, ve
grafik arayüzlü performansı göz önüne aldığımı belirtmem lazım. KDE çok
kasıyordu makineyi, 5400 devirlik 15GB lık IDE hdd nin swap
performansıda yerlerdeydi haliyle. Ama gui kamburunu atınca deymeyin
linuxun keyfine...