[Pardus-kullanicilari] 2009 PreAlpha-3 kurulum sorunu

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
27 Mayıs 2009 Çar 07:58:53 EEST

günaydın arkadaşlar

dün akşam 2009 PreAlpha-4 kurdum. 2009 prealpha-3 te yaşadığım sorunları
yaşamadım.  Bilgisayar açıldı ve tasma ile tanıştım.127 MB lık bir
güncellemede yaptım.

 Kurulum sırasında bazı bölümler ingilizce bazıları ise türkçe idi.
Sanırım bu 2009 Alpha da düzelmiştir.

Gruptan 2009 PreAlpha-4. seçtiğimde login ekrana yaklaşık 4 dakika gibi
bir zamanda ulaştım.

Programlarda yaptığım incelemelerde ingilizce olduklarını gördüm. Örneğin
kaffein. Bunlar için dil paketlerini yüklemek gerekir diye düşünüyorum.

Fakat Pardus 2009 çok iyi geliyor. Emeği geçen arkadaşlara teşekkür
ederim.