[Pardus-kullanicilari] 2009 PreAlpha-3 kurulum sorunu

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
26 Mayıs 2009 Sal 11:09:41 EEST

grup ekranında bir sorun yok. 2009 prealpha-3 hariç diğer işletim
sistemleri sorunsuz açılıyor. 2009 prealpha3 seçildiğinde hiçbir işlem
yapmıyor.

şu an prealhpa 4 ü indiriyorum. Fırsat bulursam akşam bir de onu denerim.

huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
26.05.2009 10:43
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari] 2009 PreAlpha-3 kurulum sorunu

Arkadaşım
Benim Bilgisayar üzerinde kurulu olarak winxp, Pardus 2008 güncel Pardus
2008 Test Mandriva 2009 ve Opensuse 11.1 kurulu iken Pardus 2009 Prealpha3
kurduğumda hiçbir şekilde grub ve açılma sorunu yaşamadım.Prealpha 3 ün
üzerine Prealpha4 kurduğumda da yaşamadım yalnız nvidia ekran kartı
kurulumundan önce birkez splash ekrandan sonra ekran kartını tanıma
konumunda ekranın sol üst koşesinde DVI  simgesini takiben ekran karamıştı
resetleyip tekrar başlattığımda açıldı ekran kartı kurulumundan sonra
tekrarlamadı.Kurulum sonrası sizde grubu kurarken "tahminen söylüyorum
"hdd de bed sector " rastlayıp tam okuyup grubu MBR a yazamamış
olabilir.İyi günler