[Pardus-kullanicilari] 2009 PreAlpha-3 kurulum sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Mayıs 2009 Sal 08:09:03 EEST

Arkadaşım
Prealpha3 kurduysanız ve kernel i 2.6.30 serisi olarak boot grub dosyasından
açmış olduğunuz sistemde görebilirsiniz. Bir diğeri ise masaüstü KDE4 olarak
karşılar sizi. Eğer prelpha kurduysanız ve internete bağlanmak istiyorsanız
konsoldan network-manager ı çalıştırdıktan sonra Terminalden root olup
network create komutu ile profil oluşturup network up profil adı komutu ile
internet bağlantınızı sağlayabilirsiniz ama niye Prealpha 3 ile
uğraşıyorsunuz Prealpha 4 kurduğunuzda kaptan açılışta sizi internete
bağlayacak kolaylığı sağlıyor. Prealpha serileri ham yapıyı temsil ediyor
birçık modül noksan olduğu için konsoldan işlem yapmanız gerekiyor.Bir gün
daha sabredin 2009 Alpha serisini yüklerseniz en azından grafik ortamda
işlem gerçekleştirebileceğiniz modüller de sisteminizde olur.Unutmamanız
gereken bir husus da RC sürümüne kadar noksanlıkların ve hataların
düzeltildiği deneme sürümüdür ve karasızlıklarla karşılaşabilir, sisteminiz
açılmadığı zaman Konsol "terminal"den işlem yapmanız gerekebilir. İyi günler
ve kolaylıklar