[Pardus-kullanicilari] 2009 PreAlpha-3 kurulum sorunu

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
26 Mayıs 2009 Sal 07:49:36 EEST

"Dün test amaçlı 2009 PreAlpha-3 kurdum. Fakat kurulumdan sonra ekran
donup
kalıyor. esc tuşuyla arka planda nerede takılıyor diye kontrol ettim
hiçbir şey yazmadı. ne yapmalıyım?"
diye sormuştum. Sonra bir arkadaş 5 dakika kadar bekle açılır diye
yazmıştı. Evet yaklaşık 5 dakika bekleyince karşıma 2008 menüsü geldi
giriş yaptım. Sistem bilgilerinde çekirdeğin yeni çekirdek olduğu
gözüküyor ve internet bağlantısı yok.Masaüstü 2008 masaüstü gözüküyor.
Hangi işletim sisteminde olduğumu anlayamadım.
2009 Prealpha-3 kuruldu. Fakat giriş yaptığım sistem hangisi?

Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
25.05.2009 22:35
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari] 2009 PreAlpha-3 kurulum sorunu

On Mon, 25 May 2009 17:31:51 +0300
CoskunAKTAS at iaosb.com.tr wrote:

> 2009 PreAlpha-4 ile bu sorun giderildi mi?

 Hangi sorun ?