[Pardus-kullanicilari] kablosuz ağıma giriliyor mu?

engin akpınar enginalamut at gmail.com
25 Mayıs 2009 Pzt 03:50:01 EEST

pardusla ilgili kısmı şu idi. Bilgisayarımıza girilip girilmediğini öğrenmek
için ya konsola bir komut yazıyorduk, yada bir dosyaya bakıyorduk.
Hatırlayamıyorum.

İnternette yaptığım taramalarda sağlıklı bir bilgiye ulaşamadım.

Bunu ya listede yada ubuntu forumda okumuştum. Ubuntu forum taşınıyor ve şu
anda kısa süre ile kapalı. O nedenle listeye başvurdum.

İtiraf ediyorum. Hata mesajının sebebi sorusu gerçekten linux ile ilgili
değil.

> Bilgisayariniza degil ama modeminizin kablosuz baglantisina girilmis
> olabilir. En iyisi sifrenizi degistirin, WPA kodlama kullanin, oldukca
> karmasik "fslkajfs@#$53453" gibi bir sifre verin (unutmayin).
>
> Uyarınız için teşekkürler.
Şifrem WPA idi zaten WPA2'ye geçtim. Ayrıca mail vb. şifrelerimi de
değiştiriyorum.