[Pardus-kullanicilari] kablosuz aðýma giriliyor mu?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
25 Mayýs 2009 Pzt 03:30:04 EEST

2009/5/25 engin akpınar <enginalamut at gmail.com>

> *"Internet'e aynı anda ulaşabilen kablosuz kullanıcı sayısı sınırına (12)
> ulaşılmıştır. Alternatif olarak modeminize kabloyla bağlanıp işleminize
> devam edebilirsiniz."*
>

> İki gündür web tarayıcımda sayfa açtığımda yukarıdaki hata mesajı ile
> karşılaşıyorum. Tabi her seferinde değil.
>
> Aynı anda 12 kişinin şifremi kırmış olması imkansız gibi geliyor. Yada
> komşulardan biri şifremi kırdı 12 arkadaşını çağırıp internet partisi
> yapıyor olmalı.

Konu Pardus'la ilgili degil, ama yine de yanit vermeye calisayim.

> 1- Bu hata mesajının sebebi nedir?

Bunu modeminizin destek hattina sormaniz daha dogru olur.

> 2- Bilgisayarıma girilip girilmediğimi nasıl öğrenebilirim?

Bilgisayariniza degil ama modeminizin kablosuz baglantisina girilmis
olabilir. En iyisi sifrenizi degistirin, WPA kodlama kullanin, oldukca
karmasik "fslkajfs@#$53453" gibi bir sifre verin (unutmayin).

--
Emre