[Pardus-kullanicilari] samba dosya paylaşımı

caner arik canerarik at gmail.com
25 Mayıs 2009 Pzt 01:55:12 EEST

merhabalar,
evimde windows yüklü başka bir makine ve benim bu makineyle gerekli donanım
(switch) olarak lan bağlantım var.
o makinedeki paylaşıma izin verilen dosya/disk vb problemsiz görüp,
işleyebiliyorum. ancak ben herhangi bir disk/klasör vb paylaşıma açmak
istediğimde,
klasör üzerine sağ tıklayarak ulaştığım paylaştır seçeneğine tıkladığımda
yine özellikler menüsü ile karşılaşıyorum ve burada paylaşım ile ilgili
hiçbir seçenek/sekme göremiyorum.

kubilay beyin daha önceden hazırlamış olduğu yol gösterici şu adreside
kontrol ettim ancak dediğim gibi menüye ulaşamıyorum.
http://kubilaykocabalkan.wordpress.com/2008/10/29/5-adimda-dosyalarinizi-paylasin/

bu bir program hatası olabilirmi?
yada ben biryerlerden bu menüyü kapatmış olabilirmiyim?

acaba  izlemem gereken başka bir yöntemmi var?

yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.