[Pardus-kullanicilari] Resmî Dairelerin Microsoft Kullanmaya Zorlamaları

okanogretmen okanogretmen at gmail.com
24 Mayıs 2009 Paz 12:09:31 EEST

Aslında yıllar önce diyanete bir mesaj göndererek Kuran'ın Türkçesinin
de sitede yayınlanması gerektiğini öğrenmek istediklerimizi buradan
öğrenmek ve hatta dijital ortama yükleyip dinlemek isteyecekler için
bulunmaz bir hizmet olacağını bu konuda en iyi kaynağın Diyanet İşleri
olabileceğini söylemiştim. Şimdi siz hatırlatınca baktım da böyle bir
hizmet yok.

Sorunuza gelince ben de açtığımda Real Player kurulu olmalıdır kaydı
geliyor ancak sureyi dinleyebiliyorum. Bakınız ; Diyanet
<http://www.diyanet.gov.tr/kuran/arapca.asp?page_id=0>.