[Pardus-kullanicilari] Resmî Dairelerin Microsoft Kullanmaya Zorlamaları

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
24 Mayıs 2009 Paz 09:16:34 EEST

Merhaba Arkadaşlar,
Zaman zaman burada resmî dairelerin bilerek veya bilmeyerek insanlarımızı
Microsoft ürünlerini kullanmaya mecbur etmeye çalıştıkları ile ilgili
yazılar yayınlandı. Bunlardan bir tanesi de maalesef Diyanet İşleri
Başkanlığı'dır.

Diyanet İşleri Başkanlığı'nın resmî sitesinden (http://www.diyanet.gov.tr/)
Kur'an'ı Kerim dinlemek istediğinizde karşınıza "Sesi dinleyebilmeniz için
Windows Media Player yüklü olmalıdır." diye bir uyarı gelmektedir.

Ben bununla ilgili söz konusu sitenin Webmaster'ına bir yazı gönderdim.
Sizleri de bilgilendirmek istedim.

Bol Pardus'lu günler dileklerimle...

--
"Koku, gülün sesidir