[Pardus-kullanicilari] Acilis animasyonu

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
24 Mayıs 2009 Paz 03:29:16 EEST

Merhabalar,

Splash temalari uzerinden oneri gonderen arkadaslara tesekkur ederim.
linux-look ve kde-look'dan bazi temalar denedim. Fakat aklimdaki sey bu
degildi.

Anladigim kadariyla splash temalari bir durum cubugunun farkli
gorsellestirmeleri. Ben o ekrani tamamiyla baska bir video dosyasina
donusturmeyi dusunmustum. Tam olarak aklimda

http://www.ozgurlukicin.com/haber/yeni-pardus-videosu/

adresindeki videonun ilk 10 saniyesini alarak bunun login asamasindan sonra
oynamasini saglamak vardi. Yani istiyorum ki Pardus aslanlar gibi acilsin :)

Galiba bunun icin splash asamasindaki gorsellestirmeye kaynak koddan mudahale
etmek lazim. Teknik olarak bunun beni asacagini dusunuyorum. Diger taraftan
splash'den sonra acilista bir video programinin tam ekran oynayip kapanmasini
saglamak bir alternatif olabilir. Bunun uzerine yonelmeyi deneyeyim bir de.

Yorum yazan arkadaslara tekrar tesekkurler. Iyi Calismalar,

Cagacan Deger