[Pardus-kullanicilari] Acilis animasyonu

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
22 Mayýs 2009 Cum 22:59:04 EEST

Benim sevdiklerimden bir kaç örneğin de olduğu
http://www.linux-look.be/splashthemes.html adresine gidin istediÄŸiniz bir
tanesini seçin.
İndirdiğiniz sıkıştırılmış dosyayı açın (çünki altında kdm theme ve splash
theme ayrı ayrı bulunuyor). Tasma/görünümler temalar/açılış ekranından
ekleyi seçin,
Splash theme altındaki xxx.tar.gz bulup ekleyin.